Páginas

2017/10/05

2. Zikloko ikasleak gara, 3. eta 4. mailakoak. Taldean 14 lagun gara: 7 mutil eta 7 neska. 

Aurten 3 irakasle berri ditugu: Rakel, musika eta eskulanetakoa, Aitor, gorputz hezkuntzakoa eta Gregorio, gure tutorea. 

Lehenengo hiruhilekoan giza-gorputza landuko dugu. Asko ikastea eta ondo pasatzea espero dugu!!! 😊



16 iruzkin:

  1. Guk ere giza gorputza emango degu, Ondo pasa urtea.
    LUR

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo guztioi gu ere giza gorputza landuko dugu ondo pasa urtea!!!

      NAHIA

      Ezabatu
  2. bale oso ondo pasa gueeeeiiiiiiii iban naiz

    ErantzunEzabatu
  3. Primeran taldetxo!! Ni berria naiz eskolan baita ere!! Ilusio handiarekin nago!!

    Maider

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo maider ni zure ikaslea naiz

      Ezabatu
  4. Blog-administratzaileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  5. oso polita argazkia. Guk ere giza gorputza ikasiko degu.


    Nora Rouget

    ErantzunEzabatu
  6. Ni Daniel naiz, aurten 3.zikloan hasi naiz Igeldo eskolan eta gustora nago!!

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo!
    oso polita argazkia eta guk ere giza gorputza emango degu ondo pasa

    ELENE

    ErantzunEzabatu
  8. Blog-administratzaileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  9. Gu ere giza gorputza ikasiko dugu, espero det denok asko ikastea.#AUPA #IGELDO.

    OIHAN

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo 2 zikloa 3 zikloa gara guere giza gorputza ikasten ari gara ondo pasa kurtxoa AGUR LANDER NAIZ

    ErantzunEzabatu
  11. Ze polita da baina beste argaski egite badezute mutilak aurrean oso ondo pasa
    Danel. Etxebe

    ErantzunEzabatu
  12. Guk ere giza gorputza ikasten ari gara! Ondo pasa ikasturtean!

    OIER

    ErantzunEzabatu
  13. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  14. guk ere ari gara giza gorputza lantze ondo pasaa!!!!! iban naiz

    ErantzunEzabatu